Piżamowy look :)

Najpierw były bieliźniane akcenty wierzchniej garderoby, a teraz świat opanował totalny PIŻAMOWY SZAŁ. Dzisiejsza moja odsłona nawiązuje właśnie do tego trendu. Kwiecisty, atłasowy kombinezon z szerokimi nogawkami idealnie skrojony do mojej sylwetki okazał się ulubionym letnim ciuchem. Podczas wypadu do Pragi, z topszopowej wystawy, krzyczał do mnie " MUSZĘ BYĆ TWÓJ " i tak to się skończyło. Do zwiedzania tego pięknego miasta założyłam  sandały Odrillas mojej ulubionej marki Obag. Mega wygodne kameleony, ponieważ do podeszwy możemy dokupić dowolne wiązania i ozdobne chwosty. Tak więc wybierając się na urlop zabieram jedne podeszwy i do tego pięć różnych wiązań ( taśmy lub sznury ). Nie mogło też zabraknąć Oswing, czyli obagowej torebeczki tym razem w czarnym kolorze z jasnym wkładem i pięknym plecionym paskiem. O...tak to prawda, jestem OBAG  MANIACZKĄ i bardzo mi z tym dobrze :)












                                                        Kombinezon - TOPSHOP
                                                        Torebka i buty - Obag
                                                         Kardigan - Bershka










Komentarze

Popularne posty