Plażwe igraszki:)

Wakacyjne, plażowe igraszki czas zacząć. Kilka dni nad polskim morzem, to dobre przygotowanie do sezonu plażingowego. No właśnie.....plażowanie jak ja to kocham, zresztą z wzajemnością. Słoneczko jak tylko wyczai moją obecność, w mgnieniu oka robi ze mnie mulatkę. Tak jak kiedyś byłam z tego powodu szczęśliwa, tak teraz zupełnie odwrotnie. Przygotowałam kremy z najwyższymi filtrami, by uniknąć efektu rodzynki. Zabrałam ze sobą kolorowe ręczniki, kapelusz ....... a  zresztą zobaczcie sami:)
















                                                         Kapelusz - TK Maxx
                                                         Okulary - Mango
                                                         Pareo - TK Maxx
                                                         Ręczniki - Primark i TK Maxx
                                                         Torba plażowa i buty - Obag

Komentarze

  1. Super zdjęcia!!!! Uwielbiam takie letnie klimaty!!! Ten okrągły ręcznik jest świetny...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty