Powrót do przeszłości.

Dzisiaj zabieram Was do czasów mojej młodości. Ta stylizacja jest najlepszym dowodem na to,że moda zatacza koło i powraca. Zmieniają się szczegóły i to od nas zależy jak ją teraz nosimy. Ja dodałam torebkę w stylu boho wyszperaną w second-hand. Kolorowe hafty, falbany i paski teraz na topie, przełamałam kamizelą i butami by podkreślić je jeszcze bardziej i zachować moje "Ja"


                                               

                                                   Bluzka - STRDIVARIUS
                                                   Spodnie - STRADIVARIUS
                                                   Kamizela - ZARA
                                                   Buty - PRIMAMODA
                                                   Torebka - SECOND- HAND metki brak
                                                   Okulary - MANGO





                                                     Biżuteria - PANDORA
                                                     Zegarek - ELIXA



Komentarze

Popularne posty